رشد ۲۵۲ درصدی در حوزه تهیه پروتز و ارتز در البرز / خرید ویلچرهای فوق سبک کربنی برای افراد دارای معلولیت البرزی

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز با همراهی معاونین خود روز شنبه ۳۰ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد، پاسخگوی سؤالات خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛وی با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه افراد دارای معلولیت،بانوان سرپرست خانوار،خانواده های دارای چند قلو و نیز افراد ضایعه نخاعی جهت دریافت خدمات پرستاری مقوله ای به نام پشت نوبت نداریم زیرا هر فرد واجد شرایطی که مراجعه کننده این سازمان باشد،خدمات لازم را دریافت می کند.

رشد صد درصدی در تأمین تجهیزات توانبخشی و نیز رشد ۲۵۲ درصدی در حوزه تهیه پروتز و ارتز نیز یکی دیگر از اقدامات قابل دفاع سازمان بهزیستی استان البرز است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به صرف ده میلیارد تومان بودجه جهت خرید تجهیزات توانبخشی در البرز اظهار کرد:سال گذشته همچنین یک هزار و ۳۰۰ دستگاه ویلچر و حدود ۶۰۰ دستگاه سمعک نیز از ردیف های دولتی خریداری و به مددجویان تحویل شد.

گفتنیست در واقع استان البرز نخستین استانی بود که برای تأمین و خرید ویلچرهای شخصی سازی شده فوق سبک کربنی تولید شرکت های دانش بنیان داخلی اقدام کرد.

کد خبر 112278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد